Re: [groningen-genealogy] Re: OSB Leer

  • Michiel van der Leeuw
    Message 1 of 34 , Jan 6, 2013
      Hartelijk bedankt!

      Dat kan kloppen dat Hilke daarin voorkomt; ze was Luthers namelijk, dat
      is bekend uit de huwelijksbijlagen van hun zoon.

      Als ik nog even door mag vragen: komen Hilke en haar voorgeslacht
      misschien wel voor in "jouw" OSB?

      Groeten,

      Michiel

      Message 34 of 34 , Jan 6, 2013
        At 12:22 AM 1/7/2013 Monday +0100, you wrote:

        >Hallo Michiel,
        >
        >OSB Leer kath 2689:
        >Schulte, Johann Henricus Bernardus 2817,
        >Arbeiter aus Loga, o-o* 4., get. 7.1.1815 Loga,
        >oo 14.5.1850 Leer Hilke Neehus 2083, luth., zu Heisfelde
        >
        >Scans met meer details zal ik direkt opsturen, als je die nog niet hebt.
        >
        >Groet,
        >Hans Wilts

        _ _
        (o) (o)
        oOOO----(_)----OOOo---
        http://www.hendrick-hamel.henny-savenije.pe.kr
        (in English) Feel free to discover Korea with Hendrick Hamel (1653-1666)
        http://www.vos.henny-savenije.pe.kr Frits Vos
        Article about Witsen and Eibokken and his first Korean-Dutch dictionary
        http://www.cartography.henny-savenije.pe.kr (in
        English) Korea through Western Cartographic eyes
        http://www.henny-savenije.pe.kr/phorum Bulletin board for Korean studies