Re: OSB Leer

  • Chris van Dijkum
    Message 1 of 34 , Jan 5, 2013
      Hallo Hiltje,

      Elisabeth Rosevink is geboren 30.7.1893 te Loga als dochter van Engbertus Rosevink (Arbeiter) en Heilke Streng(e) (OSB Loga # 3029).

      In Leer trouwt een Engbertus Rosevink (mogelijk overgrootvader van Elisabeth) in 1850 (ev.-ref.) Lumke Buss.

      http://www.ogsa.us/leer.shtml

      In het OSB Leer (ev.-lut.) komt geen Rosevink voor.

      Met vriendelijke groet,

      Chris van Dijkum

      Message 34 of 34 , Jan 6, 2013
        At 12:22 AM 1/7/2013 Monday +0100, you wrote:

        >Hallo Michiel,
        >
        >OSB Leer kath 2689:
        >Schulte, Johann Henricus Bernardus 2817,
        >Arbeiter aus Loga, o-o* 4., get. 7.1.1815 Loga,
        >oo 14.5.1850 Leer Hilke Neehus 2083, luth., zu Heisfelde
        >
        >Scans met meer details zal ik direkt opsturen, als je die nog niet hebt.
        >
        >Groet,
        >Hans Wilts

        _ _
        (o) (o)
        oOOO----(_)----OOOo---
        http://www.hendrick-hamel.henny-savenije.pe.kr
        (in English) Feel free to discover Korea with Hendrick Hamel (1653-1666)
        http://www.vos.henny-savenije.pe.kr Frits Vos
        Article about Witsen and Eibokken and his first Korean-Dutch dictionary
        http://www.cartography.henny-savenije.pe.kr (in
        English) Korea through Western Cartographic eyes
        http://www.henny-savenije.pe.kr/phorum Bulletin board for Korean studies