RE: [groningen-genealogy] Aduarderzijl

  • Sjouwke
    Message 1 of 12 , Dec 12, 2012
      http://aragogslog.blogspot.nl/2012/07/aduarderzijl.html

      http://aragogslog.blogspot.nl/search/label/Vakantie

      daar staan foto's (die je gerust mag opslaan) van Aduarderzijl, genomen in
      juni/juli van dit jaar: het bestaat dus nog steeds ;-)
      ook is er nog van alles ouds te vinden, waaronder de sluis natuurlijk, maar
      ook veel erg oude huisjes!
      Eén van mijn all time favoriete plaatsen (o.a. voor mijn vakantie), en echt
      de moeite waard om er eens een dagje te gaan kijken!

      Garnwerd, Feerwerd en Ezinge zijn de dichtstbijzijnde "grotere" plaatsen,
      dus wellicht dat je daar meer informatie kunt vinden?

      Groetjes, Sjouwke

      <http://aragogslog.blogspot.com/> http://aragogslog.blogspot.com/

      <http://atelier-hobbit.sitepage.nl/> http://atelier-hobbit.sitepage.nl

      <http://members.home.nl/sjouwke> http://members.home.nl/sjouwke