Re: [groningen-genealogy] Re: Aduarderzijl

  • Wob van der Veen
    Message 1 of 12 , Dec 10, 2012
      Hallo Annelies, Robb en Klaas,
      Ik had jullie informatie al, maar toch bedankt voor alle moeite. Mij ging
      het inderdaad om een teken van leven uit die tijd..!!
      Ik weet het dat ik veel vroeg, want ik ben er al tijden mee bezig maar denk
      steeds "Het was een klein gehucht, zijn er dan helemaal geen sporen bewaard
      gebleven? Hoe kan dat..?"
      Ik geef het dan ook niet op..!!
      Wob

      Message 2 of 12 , Dec 12, 2012
        http://aragogslog.blogspot.nl/2012/07/aduarderzijl.html

        http://aragogslog.blogspot.nl/search/label/Vakantie

        daar staan foto's (die je gerust mag opslaan) van Aduarderzijl, genomen in
        juni/juli van dit jaar: het bestaat dus nog steeds ;-)
        ook is er nog van alles ouds te vinden, waaronder de sluis natuurlijk, maar
        ook veel erg oude huisjes!
        Eén van mijn all time favoriete plaatsen (o.a. voor mijn vakantie), en echt
        de moeite waard om er eens een dagje te gaan kijken!

        Garnwerd, Feerwerd en Ezinge zijn de dichtstbijzijnde "grotere" plaatsen,
        dus wellicht dat je daar meer informatie kunt vinden?

        Groetjes, Sjouwke

        <http://aragogslog.blogspot.com/> http://aragogslog.blogspot.com/

        <http://atelier-hobbit.sitepage.nl/> http://atelier-hobbit.sitepage.nl

        <http://members.home.nl/sjouwke> http://members.home.nl/sjouwke

[...]