Henricus ter Veen Groningen

  • D. Beerta
    Message 1 of 3 , Feb 3, 2012
      Beste leden.

      Ik ben op zoek naar de geboorte cq doopdatum van Henricus ter Veen, Volgens
      overlijdensregister 23-2-1829 te Groningen was hij 65 jaar.

      Henricus is 24-11-1805 getrouwd met de mij bekende Antje Beerta

      Ouders van Henricus zijn vermoedelijk Johannes ter Veen en Elizabeth
      vermoedelijk Koek, overleden 29-10-1806 te Groningen.

      Ook van dit echtpaar wil ik graag wat meer weten.

      Bij voorbaat dank

      Met vriendelijke groet,

      Dirk Beerta

    • Teijo Doornkamp
      Message 2 of 3 , Feb 3, 2012
        Dirk,

        Dit zou zijn doop wel eens kunnen zijn:

        Doop 12-09-1768 Den Hoorn

        Kind Henricus
        Geslacht m
        Geboorteplaats Den Hoorn

        Vader Jannes Henderiks
        Moeder Elisabeth Antheunis
        Getuige Gerhardus Meijer

        Bron Doop- en trouwboek Den Hoorn 1727-1811
        Collectie DTB (toegang 124)
        Inventarisnummer 639 (Rooms-katholiek)

        Zijn overlijdensacte noemt hem geboren in Den Hoorn en hij doopt zijn
        eigen kinderen ook RK.

        Teijo

      • D. Beerta
        Message 3 of 3 , Feb 3, 2012
          Bedankt Teijo

          De namen van de kinderen passen hier ook bij.

          Met vriendelijke groet

          Dirk Beerta