Re: Grietje H. Wiersema

  • gruno77
    Message 1 of 4 , Jan 31, 2012
      Hallo Geert en Erick,

      Bedankt voor jullie snelle zoek-actie. Ik had nooit gedacht aan de mogelijkheid van de spelling Wiertsma. Dan kun je dus eindeloos gaan zoeken met W**rs*ma, maar dan vind je haar niet. Nu blijkt dus, dat ze voor de Burgerlijke Stand is geboren als Grietje Wiertsma, terwijl ze bij de doopsgezinden staat geregistreerd als Wiersema. Ik zal toch maar de officiƫle spelling van de Burgerlijke Stand aanhouden.