Kuen

  • bennemageerlings
    Message 1 of 1 , Jan 12, 2012
      Bij het doorspitten van de doopgegevens in Deventer kwam ik onderstaande gegevens van een Kuen tegen die denk ik meer in het Groningse thuishoren. Ik heb deze naam wel eens voorbij zien komen en het is beslist geen Deventernaam. Misschien heeft iemand hier nog iets aan.

      dp. 28-3-1704 Andries, v. Jan Hagen, m. Janna Kuen
      dp. 22-9-1709 Anna, v. Jan Hagen, m. Janna Elisabeth Kuen
      dp. 22-1-1717 Bernardus, v. Jan Hagen, m. Janna Elisabeth Kuenen

      vriendelijke groet,

      Menno Bennema Geerlings