Re: Nageslacht Gezocht

  • Fred
    Message 1 of 11 , Nov 30, 2011
      Hallo allen,

      Ik werd door Harm gewezen op deze tread (ik volg de groep niet dagelijks, schande!) en zag de meest leuke namen voorbijschuiven. Met leuke namen bedoel ik: ze komen regelrecht uit mijn kwartierstaat, zie daarvoor http://home.kpn.nl/duifjes2/kwartier.htm voor de geïnteresseerden. Het begint bij de kwartieren 258 en 259 (Herm Hindriks BOUR en Boucke BRONGERS.

      Natuurlijk heb ik Anneke er ook al van op de hoogte gesteld.

      Groeten aan iedereen,

      Fred

    • fokkesukke@rocketmail.com
      Message 2 of 11 , Dec 7, 2011
        Een late reactie van mij (Ineke), omdat ik bezig was een ander email-account aan deze pagina's te koppelen.
        Inmiddels is door het speurwerk van Els naar de familie Boer en Busscher en aansluitend speurwerk van Anneke duidelijk dat ik naar het zich laat aanzien tot het gezochte nageslacht behoor. Anneke is daarvan inmiddels op de hoogte, maar het leek me toch leuk om vast te leggen hoe waardevol deze plek op internet is voor informatie-uitwisseling.