Wie kan de voor mij onleesbarre tekst lezen?

  • wim.gera
    Message 1 of 5 , Oct 30, 2011
      *Op de volgende pagina op Allegroningers
      http://tinyurl.com/leentjewillems* vind ik het huwelijk van Tebo Roelfs
      van Kylcompagnie en Leentje Willems van ??????
      Iemand van jullie een idee wat daar geschreven staat?

      Dank voor het meedenken en groet,
      Gera

    • René Middel
      Message 2 of 5 , Oct 30, 2011
        Cropswolde

        Met vriendelijke groet,

        René Middel
        www.Middel.org
        r.k.middel@...

[...]

        _____

        Geen virus gevonden in dit bericht.
        Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
        Versie: 2012.0.1834 / Virusdatabase: 2092/4584 - datum van uitgifte:
        10/30/11

      • Roelf Koning
        Message 3 of 5 , Oct 30, 2011
          Cropswolde

          Groet,
          Roelf Koning

            Message 5 of 5 , Nov 5, 2011
              Registratie22-03-1749   Hoogezand

              BruidegomFebo Roelfs, van Kielcompagnie

              BruidLeentje Willems, van Kropswolde

              BronDoop- en trouwboek Hoogezand 1720-1811
              Collectie DTB (toegang 124)
              Inventarisnummer 227, folio 147vo