Re: [groningen-genealogy] Transcriptie van straat in stad Groningen

  • Menne Glas
    Message 1 of 4 , Oct 12, 2011
      Vroukie Sikkens wed. van Luigin
      Ottens heeft gewoont agter in Klijn
      Pelster Stratie dig na het Diep

      Groet, Menne

      Op 12 oktober 2011 20:57 schreef Vincent Cleij <vcleij@...> het
      volgende:

> [...]
      > helpen.
      >
      > Het gaat om het overlijden op 25-10-1773 te Groningen van Vroukie Sikkens
      > (relatie is: Luigin Ottens):
      >
      > http://www.allegroningers.nl/index2.php?task=bladeren
      > <
      > http://www.allegroningers.nl/index2.php?task=bladeren&id=2362790&entiteit=a
      > kte&option=com_genealogie&Itemid=54>
      > &id=2362790&entiteit=akte&option=com_genealogie&Itemid=54
      >
      > Er staat iets van: "... heeft Gewoont agter de Kleijn Pelsterstrate dig Na
      > het Diep" maar hier heb ik vermoedelijk enkele fouten gemaakt.

    • Vincent Cleij
      Message 2 of 4 , Oct 12, 2011
        Hallo Menne,

        Bedankt. Ik wilde dit weten omdat ik twee dopen heb waarbij als straat
        "Pelsterstraat" wordt genoemd maar daar heet de moeder "Frouke Siukens" en
        "Frouke Schukens". De Ik denk dat ik er nu wel vanuit kan gaan dat het
        hierbij om dezelfde vrouw gaat.

        groeten,
        Vincent Cleij