Re: [groningen-genealogy] Eltje Frericks Vos x Grietje Jans

  • Dick Kuil
    Message 1 of 9 , Sep 8, 2011
      Op 8-9-2011 13:41, Hans Vos schreef:
      > Hoi Fred,
      >
      > Dank.Helemaal duidelijk.
      > Het speuren blijft een boeiende bezigheid.
      >
      > Vr.groet,
      >
      > Hans.
      >

      > Op 8 september 2011 02:36 schreef wiersemafred<fdw1203@...> het
      > volgende:

      Misschien ten overvloede: Een aantal jaren geleden (misschien wel 20)
      heeft wijlen dr. P. Bos een artikel geschreven over Eltje Frerick Vos
      uit Wagenborgen en gepubliceerd in Gruoninga. Ik weet niet meer in welk
      jaar.

      Dick Kuil
    • Chris van Dijkum
      Message 2 of 9 , Sep 8, 2011
        Dick,

        Dankzij

        http://home.hccnet.nl/p.molema/gruon.htm

        Gruoninga, 33e jaargang 1988

        Dr. P. Bos, Familie Vos (Wagenborgen), blz. 143

        Mvg, Chris