Boerderijenboek Grijpskerk

  • wiersemafred
    Message 1 of 4 , Jul 7, 2011
      Wie heeft dit boek op de plank staan en zou me een scan kunnen toesturen van boerderij 83 Ruigezand (Teenstraweg 9, Lauwerzijl). Ik kwam zojuist terug van een bezoek aan het archief met een heleboel fotos en copietjes van diverse acten, etc., maar op de een of andere manier ben ik de foto van die plaats kwijtgeraakt. Het is de bedoeling om die als illustratie toe te voegen aan een Krijthe verslag dat Henk Sloots en ik aan het afronden zijn.

      Bij voorbaat dank!
      FredW
    • M.Bennema Geerlings
      Message 2 of 4 , Jul 8, 2011
        Dag Fred,

        Ik kan je wel een scan toesturen, zeg maar naar welk emailadres.

        vrgr. Menno Bennema Geerlings

        Message 3 of 4 , Jul 8, 2011
          Fijn, Menno. Mijn adres is fdw1203 @ yahoo.com. Hartelijk dank! Gr., FredW

          --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "M.Bennema Geerlings" <mj.bg@...> wrote:

          > Dag Fred,
          >
          > Ik kan je wel een scan toesturen, zeg maar naar welk emailadres.
          >
          > vrgr. Menno Bennema Geerlings

        • ben doedens
          Message 4 of 4 , Jul 8, 2011
            wiersemafred wrote:
            > Fijn, Menno. Mijn adres is fdw1203 @ yahoo.com. Hartelijk dank!
            > Gr., FredW

            Tipje voor Menno en Fred,

            Voor het geval je OE gebruikt krijg je met een druk op Crtl-F3 de bron van
            het bericht te zien. En hier is de afzender van de mail makkelijk te
            traceren.

            Met vriendelijke groeten,
            Ben Doedens