Gruoninga.....

  • Sjouwke G. Nubé
    Message 1 of 2 , Jan 30, 2003
      ......zocht ik vanavond iets in, en toen bleek dat 1999 de laatste is die ik heb.... en ik heb een abonnement.
      Heeeeeel lang geleden alweer heb ik weer keurig het abonnementsgeld overgemaakt, ik denk vlak nadat 1999 hier aankwam.

      Heeft iemand er enig idee van of en zo ja wanneer ongeveer.... er weer eentje zal gaan verschijnen?
      Of meteen 2 of 3 vlak na mekaar, zodat de jaren weer eens wat aansluiten op de verschijningsdatum ;-)

      groetjes,
      Sjouwke G. Nub�

      Atelier HOBBIT: http://atelier-hobbit.sitepage.nl
      foto's: http://www.picturetrail.com/borduren

      Groninger GENEALOGY: http://home.planet.nl/~sjouwke
      Nieuw: Poppenhuispagina!!

    • Harm Selling
      Message 2 of 2 , Jan 31, 2003
        Hallo Sjouwke,

> [...]
        >Heeeeeel lang geleden alweer heb ik weer keurig het abonnementsgeld
        >overgemaakt, ik denk vlak nadat 1999 hier aankwam.

        Gruoninga heeft al jarenlang een achterstand. 1999 is inderdaad de laatst
        verschenen jaargang. Als ik Menno de Lange weer tegenkom, zal ik hem eens
        vragen wanneer we de jaargangen 2000 en 2001 kunnen verwachten. Maar
        misschien weet iemand van de meelezers meer.

        Harm Selling
        h.selling@...

        http://www.genealogiegroningen.nl