Re: [groningen-genealogy] Re: Gruoninga, 52e jaargang 2007

  • Henk Boon
    Message 1 of 7 , Sep 9, 2010
      Hoi Fred,

      Dat is wel een beetje vreemd.
      Je zou een poging kunnen doen via Redmer Alma: redmer.almahetnetnl
      Succes.

      Groeten, Henk.

      Message 2 of 7 , Sep 9, 2010
        Heb nog een wat liggen zeg welke je wilt hebben.

        vr.gr. (( Casper Casimir ((

        wrote:

> [...]
        >
        > Met vriendelijke groeten,
        > Piet Molema
        > Genealogie Groningen, Drenthe, Zeeland, Hoeksche Waard, Wegwijzer

      • Dick Kuipers
        Message 3 of 7 , Sep 9, 2010
          Eergisteren nog met hem gemaild, ging prima!

          mjdelange@...

          Grtn, Dick

[...]

          <mailto:groningen-genealogy%40yahoogroups.com> , "Piet Molema"