Spanheim

  • bennemageerlings
    Message 1 of 6 , Aug 30 5:18 AM
      dag allemaal,

      ik probeer via onderstaande link naar "Spanheim" te komen, maar krijg geen verbinding. Zijn de gegevens verplaatst ?

      http://www.den-braber.nl/genealogie/bronnen/grn/spanheim_alg.html

      vriendelijke groeten,

      Menno Bennema Geerlings
    • gruno77
      Message 2 of 6 , Aug 30 5:40 AM
        Hallo Menno,

        Waarschijnlijk een tijdelijke storing, want bij mij doet alles het, ook de sublinks. De website is dus niet verplaatst.

        Hartelijke groeten,

        Klaas Pera

        --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "bennemageerlings" <mj.bg@...> wrote:

> [...]
        >
        > ik probeer via onderstaande link naar "Spanheim" te komen, maar krijg geen verbinding. Zijn de gegevens verplaatst ?

      • Casper Casemir
        Message 3 of 6 , Aug 30 6:59 AM
          Werkt bij prima

          casper

          Message 4 of 6 , Aug 30 9:46 AM
            Hallo Klaas

            Eind juli is de website naar een nieuwe webserver inclusief nieuwe
            domeinnaam verplaatst. Dit is volgens mij ook in deze nieuwsgroep gemeld. De
            oude omgeving heeft tot dit weekend dienst gedaan als fallback maar is nu
            uit de lucht. Ik herhaal het bericht hieronder nogmaals.

            Met vriendelijke groeten

            Hans den Braber

            Van Papier Naar Digitaal

            Verzonden: zondag 25 juli 2010 10:52
            Onderwerp: VPND gaat in de turbo-stand

            Dag allen,

            Sinds deze week is Van Papier naar Digitaal beschikbaar in een turbo-versie,
            zodat de PDF's een stuk sneller binnenkomen dan vroeger.
            Dit is mogelijk geworden door een nieuwe constructie waarbij een virtuele
            server wordt gebruikt die direct achter de Amsterdam Internet Exchange
            hangt. Daardoor komen de gefotografeerde pagina's van het project (inmiddels
            220.000 stuks) via een breedbandige verbinding beschikbaar. In theorie neemt
            de bandbreedte van de verbinding toe van 1 megabit per seconde van vroeger
            tot 1 gigabit (1000 megabit) per seconde nu.
            In de praktijk zal die maximumwaarde niet worden gehaald, maar of een reeks
            PDF's nu wordt binnengehaald in 1,3 seconde in plaats van 1,2 seconde zal
            niemand opvallen. Wel opvallend is, dat er geen `eeuwen' meer hoeft te
            worden gewacht tot alles binnen is.
            De lage snelheid was een van de grote ergernissen, niet alleen voor de
            gebruikers maar ook voor het team achter de website. De website VPND is te
            bereiken vanaf het webdomein Geneaknowhow.net, maar ook via een eigen - zeer
            korte - URL: http://www.vpnd.nl Je mag zelfs dat www weglaten, het adres
            http://vpnd.nl werkt ook.

            Groeten, namens het team van Geneaknowhow.net
            Hans

[...]

            <mailto:groningen-genealogy%40yahoogroups.com> , "bennemageerlings"
            <mj.bg@...> wrote:

> [...]
            >
            > ik probeer via onderstaande link naar "Spanheim" te komen, maar krijg geen
            verbinding. Zijn de gegevens verplaatst ?

          • Evert van Dijken
            Message 5 of 6 , Aug 31 1:55 AM
              Volgens mij is dat n.v.t. op de link naar Spanheim, die werkt voor mij nog gewoon.
              Ok in de de index op geneaknowhow.net gaat de link nog naar de oude pagina:
              http://www.den-braber.nl/genealogie/bronnen/grn/spanheim_alg.html
              Om 10.54 dinsdagochtend werkt die link nog.
              Evert van Dijken

            • M.Bennema Geerlings
              Message 6 of 6 , Aug 31 7:03 AM
                heren,

                bedankt voor jullie reactie, Spanheim is weer te bereiken op de door mij
                genoemde manier.
                Ik zie echter geen link met VPND zoals Hans mailde.

                vriendelijke groet,

                Menno Bennema Geerlings