Harm Kars(t)ens Holman x Leentje Harkes Bron

  • Fr@ns Krom
    Message 1 of 5 , Jun 13, 2010
      Beste Medezoekers,
      Ik kan van dit echtpaar, welke trouwde op 21-5-1797 te Midwolde, maar 1 kind vinden. Harke Harms Holman geb ca 1799 te Zevenhuizen, trouwde op 12-5-1822 in Leek met Trijntje Hinnes van Hogen.
      Wie weet of er meer kinderen zijn van Harm Kars(t)ens Holman en Leentje Harkes Bron ?
      En weet iemand de ouders van dit echtpaar ?
      Alvast bedankt.
      Met vriendelijke groet.
      Frans Krom
      Website: www.familiewiersema.nl
      Inmiddels zijn er 6.600 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Ruim 4.500 Wiersema's in mijn bestand.
      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr;ZH); Laribij(Fr;ZH); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr;USA); Wier(d)sma (Fr).

    • Robb Ouzts
      Message 2 of 5 , Jun 14, 2010
        Beste Frans,

        I did not find any further children for this couple.  However below is a link to what I have found about the ancestors of this couple.

        Groetjes,
        Robb.

        http://wc.rootsweb.ancestry.com/cgi-bin/igm.cgi?op=PED&db=rawboots&id=I69785

        ________________________________

        Message 3 of 5 , Jun 14, 2010
          Hi Robb,
          Thanks for looking.
          I'll have a look at your site.
          Regards.
          Frans

          Message 4 of 5 , Jun 22, 2010
            Harke's doop ca 1799 is:

            Doop 29-04-1798 Midwolde

            Dopeling Harke
            Geslacht m
            Geboorteplaats Zevenhuizen

            Vader Harm Karsten
            Moeder Leentje Harkes

            Bron Doop- en trouwboek Midwolde en Leek 1702-1811
            Collectie DTB (toegang 124)
            Inventarisnummer 297, folio 177

            mvg

            Reinder