Re: [groningen-genealogy] Re: HC's

  • Teijo Doornkamp
    Message 1 of 38 , Jun 1, 2010
      Dank je Annelies,

      ik zal dat BB opslaan, er is blijkbaar het eea (4 huwelijken bijv) dat ik
      nog niet heb gevonden. Ik ben het er echter vwb de oudere generaties
      wellicht niet mee eens. Het HC dat jij vermeldt uit 1625 vermeldt als
      ouders van Trijntien: Jacob Jans en Geesien. Wellicht is Bettie een ander
      huwelijk.

      Het HC dat je geeft ken ik ook en geeft goed zicht op de generaties vanaf
      1630. In de generaties daarvoor mis ik nog teveel puzzelstukjes. Het 1e
      gevraagde HC (Westerlee 1661) zou mijn ontbrekende schakel kunnen zijn...

      Groeten, Teijo

    • boon20002001nl
      Message 38 of 38 , Feb 15, 2012
        Geert,

        Bedankt. De 1e en 2e blijven interessant om mee te puzzelen.
        Ik denk dat bij de 3e: Roelf Hindriks Bl[ouw/auw] in plaats van pl[Pekela?] staat. Om het zeker te weten, zal ik het origineel nog eens inzien.
        Roelf Hindriks Blauw heeft voor zover mij bekend (alleen maar) in Veendam gewoond.
        Stuur je een foto van de pagina.

        Groeten, Henk.