Nieuw Lid.

  • Weekhout
    Message 1 of 1 , Nov 18, 2000
      Hello,

      Ik zal me even voorstellen:
      Mijn naam is: Henri L. Weekhout en ik woon in Australia.
      Ik doe al 7 jaar familie-onderzoek in de familie Weekhout.
      Verder doe ik onderzoek van de aanverwante families: Weekhout >
      Weekholt.

      Ik zou graag jn contact willen komen met diegenen, die de familienaam
      Weekhout > Weekholt in hun bestand hebben, om gegevens uit te wisselen.

      Met vriendelijke groeten,
      Henri
      Central Coast of N.S.W.
      Australia.