Gruoninga

  • Fred Reenders
    Message 1 of 23 , Mar 5, 2010
      Hallo genea-collegae,

      Een paar vragen betreffende Gruoninga.

      Klopt het dat de (voorlopig) laatste uitgave van Gruoninga die van 2005 is
      geweest?
      Weet iemand misschien ook of er nieuwe uitgaven op stapel staan?

      Ik mis 'm een beetje want er stonden altijd zeer lezenswaardige artikelen
      in. Boordevol nuttige informatie.

      Vriendelijke groet,
      Fred Reenders

    • N.A. Dijkveld Stol
      Message 2 of 23 , Mar 5, 2010
        Uitgave 2006 is er in elk geval ook, daarna heb ik ook niks meer..

        Groet,

        Nanko Dijkveld Stol

        Message 3 of 23 , Mar 5, 2010
          Ik heb in ieder geval ook nog een uitgave met het jaartal 2006.

          Lukas Cazemier.

          _____

          Message 4 of 23 , Mar 5, 2010
            Mijn laatste Gruoninga is van 2006!
            Henk

            Message 5 of 23 , May 30, 2012
              Heb nog een aantal jaargangen Gruoninga’s liggen.

              Tegen 50% van de orginele prijs kunnen ze weg.

              Graag privé mailen. Graag een koop 1996 t/m 2005 (zo uit mij hoofd)

              Historie van de stad Groningen.

            • augustus
              Message 6 of 23 , Mar 20, 2013
                Hallo groepsleden,
                Bij toeval vond ik op het Internet een overzicht van:
                GRUONINGA , 27e jaargang 1982
                auteur P,J,C. Elema Genealogie Meinders (stad-Groningen) blz. 89.
                Mijn vraag: mocht er iemand in het bezit zijn van van deze jaargang en het inderdaad de Meinders zijn die ik al een tijd zoek,
                willen jullie zo vriendelijk zijn te reageren?
                Bij voorbaat dank.
                Met groeten,
                Jan Boelhouwer
                Vlissingen.

              • wiersemafred
                Message 7 of 23 , Mar 20, 2013
                  Jan -- dat artikel gaat over een geheel andere Meinders -- mvg, FredW

                  --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "augustus" <augustus@...> wrote:

> [...]
                  > willen jullie zo vriendelijk zijn te reageren?

                • augustus
                  Message 8 of 23 , Mar 21, 2013
                    Hallo Fred,
                    Ik was daar al bang voor;
                    Ben nu alle varianten van Meinders via AlleGroningers aan het doornemen;monnikenwerk maar hoop een combinatie te vinden van namen en data.
                    In het ontrouwboek wordt ook vermeld op 19 mei 1761: getuige Jan Berents als oom; dus je begrijp wel dat het zoeken is naar de beruchte speld in de hooiberg !
                    Alle tips hoe gericht kan zoeken zijn welkom; heb niet de ervaring die jullie hebben.