voornaam Wijka

  • Jan Feringa
    Message 1 of 7 , Jan 1, 2003
      Ik ben op basis van de reacties van Nynke en Sjouwke eens op Genlias aan het turven geweest in de omgevingen waar de naam Wijka voorkomt en inderdaad, varianten van deze naam (Wijke, Wiek) komen daar ook voor en wel in veel grotere getale. Dat lijkt dus inderdaad de meest waarschijnlijke verklaring.

      Bedankt voor jullie reacties,

      hoi, Jan

      www.feringa.nl