RE: [groningen-genealogy] Geert Jans - Siddeburen (xJacobtien Klaasen xx Auke Cornelis)

  • Geiske
    Message 1 of 3 , Aug 7, 2009
      Harm

      Eind november en begin december 2006 is er een hele discuscie geweest ronde
      deze personen op de gron.genealogie.

      Succes

      Geiske Zandberg

      _____

      Message 2 of 3 , Aug 7, 2009
        Dank Geiske voor jouw reactie, maar ik kan in nov./dec 2006 in deze gen.groep niets vinden over Geert Jans. Wel is hij is 2005 al eens ter sprake gekomen, en dan worden als ouders van Geert gesuggereerd "Jan Hindriks Blouw en Anneke Hindriks", maar verder niets. Zelf heb ik, ook in combinatie met de namen van deze mogelijke ouders, verder weinig concreets kunnen vinden; geen doop etc. Maar mogelijk heb ik e.e.a over het hoofd gezien.

        Vr.gr.
        Harm