Re: Cornelis Ennes x Grietje Harms (Knol)

  • wiersemafred
    Message 1 of 16 , May 3, 2009
      OK, Menne. Ik ben benieuwd naar het Knollenboek. Ondertussen blijf ik maar lekker doorspeuren. Groet, FredW

      --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, Menne Glas <menne.glas@...> wrote:

      > Welnee, gewoon even wachten tot Egge zijn Knollenboek publiceert.Dit is echt
      > compleet bekende kost, neem dat maar van me aan.
      > Groet, Menne
      >
      > Op 3 mei 2009 19:20 schreef Arend Biewenga <arendwb61@...> het
      > volgende:

    • Menne Glas
      Message 2 of 16 , May 3, 2009
        Bij mijn weten zijn het verschillende dames.Ik zal het eens voor je nazien,
        heb ik wel ergens.
        Groet, Menne

        Op 3 mei 2009 20:29 schreef wiersemafred <fdw1203@...> het volgende:

        > OK, Menne. Ik ben benieuwd naar het Knollenboek. Ondertussen blijf ik maar
        > lekker doorspeuren. Groet, FredW
        >

        > --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com<groningen-genealogy%40yahoogroups.com>,

        > echt

        > op

        > overlijden
        > leeftijd

        > het

      • Arend Biewenga
        Message 3 of 16 , May 4, 2009
          Ik wacht ook maar even op dat Knollenboek, enig idee wanneer deze uitkomt?

          m.vr.gr.

          Arend

          Welnee, gewoon even wachten tot Egge zijn Knollenboek publiceert.Dit is echt
          compleet bekende kost, neem dat maar van me aan.
          Groet, Menne

          Op 3 mei 2009 19:20 schreef Arend Biewenga <arendwb61@yahoo. com> het
          volgende:

          Message 4 of 16 , May 4, 2009
            Al iets van 10 jaar lang volgend jaar.Menne

            Op 4 mei 2009 15:10 schreef Arend Biewenga <arendwb61@...> het
            volgende:

            Message 5 of 16 , May 5, 2009
              Beste Fred

              Dieuwertje Harms Knol getr. Usquert 20-10-1685 en/of Westeremden 17-1-1686 (alle Gronnigers)
              met Sicco Vlaks hebben een zoon Sijpke Sickes, ged. 16-5-1693 te Rottum

              Er is een Harmen knol en Annetie die 20-10-1651 te Oosternieland een zoon Sijpke laten dopen, misschien een connectie ??

              Verder heb ik hier nog niets van kunnen vinden.

              m.vr.gr.

              Arend