Cornelis Jurjens Eijssema

  • kwartiermaker
    Message 1 of 1 , Feb 1, 2009
      dag, wie kan me wat verder helpen met:

      -Cornelis Jurjens Eijssema, gedoopt 06-06-1745 te Lutjegast, oudste
      zoon van Jurjen(ook: Jurjen Jan)Cornelis Eissema en Ebeltje Jiljes.

      deze ben ik zoek na zijn doop, maar er zijn enkele kandidaten waar ik
      hem niet aan gelinkt krijg, wellicht is iemand daar verder in....
      de meest waarschijnlijke lijkt deze:

      A: Op 06-03-1768 dopen Cornellis Jurjens Eijsema en Grietje Hindriks
      een zoon Hindrik in Niezijl.

      B: vervolgens vind ik nog:
      -Ebeltje 1769 Warfhuizen Cornellis Jurriens Geesien Hindricks
      -Hindrick 1772 Warfhuizen Cornellis Jurriens Geeske Hindriks
      -Jurjen 1775 Mensingeweer Cornelis Jurjens Geeske Hindriks
      -Eltje 1778 Mensingeweer Cornelis Jurjens Geeske Hendriks
      -Jacob 1781 Mensingeweer Cornelis Jurjens Geeske Hendriks

      Heeft iemand bevestiging of het bij A en B dezelfde personen gaat?
      en vooral: of het gaat om de zoon van Jurjen cornelis Eijssema en
      Ebeltje Jiljes

      groeten,

      Dirk