RE: [groningen-genealogy] Re: Krijthe's in Drenthe/Groningen

  • Hans Homan Free
    Message 1 of 4 , Jan 31, 2009
      Het lijkt er inderdaad op dat de Claas Crijthe, schoolmeester x Lolinck
      identiek is met de onder genoemde Mester Claas Crijthe. Ook zijn
      geboortejaar, rond 1641 lijkt redelijk te passen met het huwelijk in 1666,
      dan op 25 jarige leeftijd.

      De Roelof Crijthe die in het stuk genoemd wordt is mogelijk identiek met de
      Roelof Krijth die te Groningen een dochter Margaretha laat dopen in 1675.

      Met Vriendelijke Groeten

      Hans Homan Free

      homepage: www.homanfree.nl