Re: [groningen-genealogy] Waar was 'Op de Wal' in de stad Groningen ?

  • Johan Breukink
    Message 1 of 2 , Dec 31, 2008
      Er stonden diverse molens op de wallen. Met name op de dwingers. En de wal
      lag toen nog om de hele stad.
      Ik heb een stukje van de vogelvluchtkaart van rond 1650 van de westkant vd
      stad online gezet
      http://www.breuq.nl/kranedwinger.jpg 1,6Mb groot
      West is onder. Je ziet toen als diverse molens.
      Groeten Johan
      --
      Nog steeds op zoek naar Madiol
      http://members.home.nl/geneabreuk