Re: beetje Genealogie ?

  • R.W.B. Wasscher
    Message 1 of 1 , Dec 3 9:11 AM
      Bernard was een oom van mij en ik
      heb goede herinneringen aan hem,
      zijn dochter Thea woont in Hoogkerk
      de zoon in Enschede

      hij was de oudste broer van mijn vader , helaas ook al overleden,
      mijn pa werkte bij diverse energie- en waterbedrijven in ons land
      een andere broer had een galanterie winkel in Hoogkerk
      in de 50 er jaren ging ik met Bernard naar het
      Picardhof in Groningen en bouwden wij een zomerhuisje

      het doet mij goed op internet een oud collega van hem tegen te komen

      http://members.ams.chello.nl/wasscher/weer/

      genealogie wasscher/ pol/ steijn/ caro

      vriendelijke groet Reinder Wasscher

      Krommenie