Re: [groningen-genealogy] Jan Jans Snijder in Meeden

  • Arend Biewenga
    Message 1 of 3 , Dec 6, 2008
      Beste Ebbel

      Geen ouders, maar gezien de achternaam misschien een broer of een aanknopingspunt.

      Berent Jans Snijder is geboren omstreeks 1650 in Wedde. Berent is overleden, ongeveer 71 jaar
      oud. Hij is begraven op dinsdag 28 oktober 1721 in Wedde. Berent:
      (1) trouwde, ongeveer 30 jaar oud, omstreeks 1680 met ??. Zij is overleden
      omstreeks zondag 15 augustus 1683 in Wedde.
      (2) trouwde, ongeveer 35 jaar oud, omstreeks 1685 in Wedde met Anna Wolters, ongeveer 25 jaar oud. Anna is
      geboren omstreeks 1660. Anna is overleden omstreeks donderdag 8 december 1729,
      ongeveer 69 jaar oud.
      Kind van Berent en ??:
      1 Jan Berents Snijder, geboren omstreeks 1683 in Wedde. Jan is overleden, ongeveer 88 jaar
      oud. Hij is begraven op zaterdag 21 december 1771 in Wedde. Jan trouwde, ongeveer 31 jaar oud, op
      zondag 22 april 1714 in Wedde met Grietje Jans, ongeveer
      21 jaar oud. Grietje is geboren omstreeks 1693 in Wedde. Grietje is overleden, ongeveer 63 jaar
      oud. Zij is begraven op zondag 21 november 1756 in Wedde.
      m.vr.gr.

      Arend

      Message 2 of 3 , Dec 9, 2008
        Beste Arend,
        Bedankt voor de gedane moeite, helaas is Berent niet zo erg verwant
        met Jan.
        Met vriendelijke groeten,
        Ebbel

        --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, Arend Biewenga