Re: [groningen-genealogy] BOLTJES- WARNERS -HOETJER-Kaspers-Fokkens

  • Jaap Tjadens
    Message 1 of 4 , Dec 1, 2002
      Hallo Pieter en Marten

      Berend Hindriks Hoetjer is bij zijn overl. 44 jaar oud. Een Hindrik Hindriks
      Hoetjes overl. Meeden 8-5-1767. Een dochter Claassijn van deze Hindrik
      Hindriks overl. Meeden 17-7-1795.
      Hindrik Hindriks en Rixte Berents lieten Meeden 25-11-1764 een dochter
      Klaaske dopen (geb. 15-11) en op 10-8-1766 (geb. 9-8) een zoon Berend.
      Dat zal Berend Hindriks Hoetjer dan wel zijn.
      Rixte Berend was een dochter van Berend Hindriks en Grietje Fokkes. Zij
      hertrouwde Marten Wolters.

      M.vr.gr.,
      Jaap Tjadens
    • HINDRIK WOLDA
      Message 2 of 4 , Dec 1, 2002
        Hallo Pieter, Dit is wat ik heb. Helaas geen oudersvan Berend. Heb jij meer dan dit?
        Henk
        h_wolda@...
        Descendants of Berent Hindriks Hoetjer
        Generation No. 1
        1. BERENT HINDRIKS1 HOETJER1 died January 11, 1811 in Meeden, Groningen2. He married TRIJNTJE ARENTS JAGER3,4 May 24, 1800 in Meeden, Groningen4.
        More About BERENT HOETJER and TRIJNTJE JAGER:
        Marriage: May 24, 1800, Meeden, Groningen4
        Children of BERENT HOETJER and TRIJNTJE JAGER are:
        i. CORNELISKE2 HOETJER4, b. April 23, 1801, Meeden, Groningen4.
        ii. HENDRIK HOETJER4, b. October 22, 1803, Meeden, Groningen4.
        iii. RIKSTE HOETJER4, b. January 8, 1806, Meeden, Groningen4.
        iv. CORNELISKE BERENTS HOETJER4, b. August 20, 1808, Meeden, Groningen4.
        v. KORNELISKE BERENDS HOETJER5, b. Abt. 1810, Meeden, Groningen5,6; m. BEREND JANS FOKKENS7; b. March 8, 1810, Duurkenakker, Menterwolde, Groningen7; d. February 27, 1893, Midwolda, Groningen7.
        More About KORNELISKE BERENDS HOETJER:
        Occupation: Arbeidster (Laborer)7
        Notes for BEREND JANS FOKKENS:
        Berend lived in Midwolda.
        More About BEREND JANS FOKKENS:
        Christening: March 18, 1810, Meeden, Groningen7