edskes/haikes

  • Marga
    Message 1 of 4 , Sep 29, 2008
      Hoi

      Ik zoek de ouders van Focko/Focke/fokko/Fokke edskes/etskes/etzkes gehuwd
      met

      Abelke Haikes

      Kinderen zijn avaf 1749 geboren te slochteren

      Namelijk

      Rotgert 9-11-1749 slochteren

      rodtgert 27-9-1752 slochteren

      edske 31-8-1755 slochteren

      haike/heiko/harco 31-8-1755 slochteren

      alvast bedankt

      vriendelijke groeten marga

    • klaaspera
      Message 2 of 4 , Sep 30, 2008
        Hallo Marga,

        Focko Edskes is geboren op 23 juli 1719 in Nieuw-Beerta, als zoon van
        Edsko Hannes en Lupke Fockes. Dat vond ik op familysearch. Als je dit
        vervolgens controleert op Alle Groningers staat daar het huwelijk van
        zijn ouders en zes gedoopte kinderen. Bij twee van de zes kinderen is
        overigens de naam niet bekend.

        Als je op de volgende link klikt, moeten die gegevens te voorschijn
        komen, als het goed is tenminste. Anders moet je zelf maar even zoeken
        op Alle Groningers.

        http://www.allegroningers.nl/index.php?option=com_genealogie&task=persoon_result&zoekmethode=eenvoudig&Itemid=54&persoon_1_achternaam=Hannes&persoon_1_tussenvoegsel=&persoon_1_voornaam=Edsko

        Hartelijke groeten,

        Klaas Pera

        --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "Marga" <walletjes47@...>

        Message 3 of 4 , Sep 30, 2008
          Hoi klaas

          Bedankt voor je gegevens, de link werkt goed

          Groeten marga

          <mailto:groningen-genealogy%40yahoogroups.com> , "Marga" <walletjes47@...>

        • Fr@ns Krom
          Message 4 of 4 , Sep 30, 2008
            Beste Marga en Klaas,

            Als 6 zoekt met "ed*" en "Hann*" dan vindt je nog twee kinderen.
            Mvg.
            Frans

            Website: www.familiewiersema.nl
            Inmiddels zijn er 4.932 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Ruim 4.200 Wiersema's in mijn bestand.
            Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr;ZH); Laribij(Fr;ZH); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr;USA); Wier(d)sma (Fr).