Albertus Pomper

  • jos.koster
    Message 1 of 7 , Jul 2, 2008
      Hallo allemaal,

      Jan Pomper (1859-1938) en Alberdina Veenema (1867- 1949) kregen samen 8
      kinderen. (in Veendam,Uithuizen, Delfzijl)
      De laatste in 1902 heet Albertus Pomper. Volgens mijn gegevens is hij
      in Hoogeveen geboren en met W. Hazeveld getrouwd. Meer weet ik niet.

      kan iemand mij verder helpen?
    • M.E.Vijverberg-Kalkema
      Message 2 of 7 , Jul 2, 2008
        Jos,

        Wat wil je weten? Ik weet niets over zijn nageslacht, wel wat over zijn voorgeslacht.

        Marjolijne

        Marjolijne E. Vijverberg-Kalkema
        kalkema@...

        Voor gezonde voeding en huidverzorging
        www.five4life.nl

        Genealogische Werkgroep Zoetermeer:
        GWZ homepage: info@...
      • Robb Ouzts
        Message 3 of 7 , Jul 2, 2008
          Hello Jos & Marjolijne,

          I think you are looking for more on the children of this couple.  I don't have that, but I do have more on the ancestors, except for Alberdina's father: Jelle Veenema.  I went to Genlias, but only came up with 6 children (I haven't updated the other 5 children I found on my site yet.  They were: Jezaias Jan, Fennechina Roelfina, Roelfina, Jan, Albertus).  I think there was probably an Aaltje though, that I am missing.

          Here is a link to what I have: http://worldconnect.rootsweb.ancestry.com/cgi-bin/igm.cgi?op=PED&db=rawboots&id=I150775

          groetjes,
          Robb.

          kalkema@wanadoo. nl

          Voor gezonde voeding en huidverzorging
          www.five4life. nl

          Genealogische Werkgroep Zoetermeer:
          GWZ homepage: info@oudsoetermeer. nl

        • jos.koster
          Message 4 of 7 , Jul 2, 2008
            Hoi Marjolijne,

            Ik ben op zoek naar gegevens over zijn echtgenote en hun kinderen.
            Het voorgeslacht van de Pompers heb ik in grote lijnen wel.

            groet,

            Jos

            --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "M.E.Vijverberg-Kalkema"
            <kalkema@...> wrote:

            > Jos,
            >
            > Wat wil je weten? Ik weet niets over zijn nageslacht, wel wat over
> [...]
          • jos.koster
            Message 5 of 7 , Jul 2, 2010
              Ik had in 2008 al eerder iets over deze persoon gevraagd, maar ik probeer het nog maar een keer. Albertus Pomper is het jongtse kind van Jan Pomper en Alberdina Veenema, geboren op 13-7-1902 in Hoogeveen. Hij trouwt op 24-8-1926 in Groningen met Catharina Elisabeth Cecilia Rinket, van wie hij in 1933 scheidt.
              Weet iemand of hij met deze vrouw kinderen heeft gekregen, of hij nog hertrouwd is of wat er verder met hem is gebeurd?
            • Johan Breukink
              Message 6 of 7 , Jul 2, 2010
                Het beste kun je een persoonskaart aanvragen bij het cbg.
                Zie http://194.171.109.12/download/cbg_nl_persoonskaarten_200901.pdf
                voor een brochure (3Mb)
                Aangenomen dat hij overleden is.
                Johan