Re: [groningen-genealogy] Re: Wie wil dit voor me opzoeken?

  • H. SLoots
    Message 1 of 10 , Jul 2, 2008
      Hallo,

      Bedankt, dat je me er aan herinnerde. Ik heb het boekje in mijn bezit.
      Helaas komt Gerrit (Gerrijt) niet in de alfabetische index voor

      Vr. groeten
      Henk Sloots

      Message 2 of 10 , Jul 2, 2008
        Hallo,

        Allemaal weer bedankt voor het meedenken. De herkomst van de naam is
        wel heel duidelijk natuurlijk, maar ik had graag de aanname van de
        naam willen zien. Misschien weer een klein ietsje te vinden van zijn
        verleden.
        Ik hoop nog steeds te weten te komen waar en wanneer hij is geboren
        en wie zijn familie was.

        Wat leuk trouwens dat zo'n boekje uit is uitgegeven. Het kan altijd
        weer van pas komen dat zie je maar weer.

        Vriendelijke groet,
        Frederika

        --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "H. SLoots"
        <henk.sloots.genealogie@...> wrote:

> [...]
        bezit.
        > Helaas komt Gerrit (Gerrijt) niet in de alfabetische index voor

      • Annelies de Wijk
        Message 3 of 10 , Jul 2, 2008
          Bij zijn overlijden worden zijn geboortedatum en -plaats genoemd:

          Gemeente: Zuidbroek
          Soort akte: overlijden
          Aktenummer: 18
          Aangiftedatum: 10-04-1845
          Overledene Gerrit Sakes de Vries
          Geslacht: M
          Overlijdensdatum: 09-04-1845
          Overlijdensplaats: Zuidbroek
          Vader NN
          Moeder NN
          Partner Frouwke Hindriks Knap
          Relatie: weduwnaar
          Nadere informatie geboortepl: Zuurveen 30-01-1756

          groet, Annelies de Wijk.
          http://www.dewijk.org/genealogie/

          --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "frederika.devries"