Re: [groningen-genealogy] Gosse Hendricks Bennema

  • Erick Staal
    Message 1 of 2 , Apr 30, 2008
      Menno,

      1699 is volgens mij nog niet ingevoerd in allegroningers. Zo mis ik bv
      nog het huwelijk Wybrandus Hartzema (predikant Eenrum tot 1727) x
      Catharina Maria Menningh/Menninga. Hun huwelijk in de Stad heb ik
      destijds netjes overgeschreven van zo'n lichtvergeeld kaartje in de
      grijze kasten (achterin de studiezaal)..

      mvg, Erick