Re: Arnoldus Derks van Wijk

  • klaaspera
    Message 1 of 8 , Apr 2, 2008
      Hallo Ben,

      Gisteravond heb ik geprobeerd om de geboorte-akten van de tweeling te
      zoeken, maar dat is niet gelukt. Zoals Teijo al zei, is van het eerste
      kind waarschijnlijk alleen een overlijdensakte (tevens geboorte-akte)
      opgemaakt. Van het tweede kind zou wel een geboorte-akte moeten zijn,
      maar ik kan hem althans op internet niet vinden. Dat vind ik niet zo
      erg, want de basisgegevens heb ik nu al wel.

      Hartelijke groeten,

      Klaas Pera

      --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "ben doedens"