Poll results for groningen-genealogy

  • groningen-genealogy@yahoogroups.com
    Message 1 of 3 , Nov 1, 2002
      The following groningen-genealogy poll is now closed. Here are the
      final results:

      POLL QUESTION: Antwoorden op een bericht in de groep
      moeten worden verzonden aan:
      ---
      Replies to a message in the group have
      to be send to:

      CHOICES AND RESULTS
      - alle leden / all members, 22 votes, 78.57%
      - ��n lid / one member, 4 votes, 14.29%
      - geen mening / don't know, 2 votes, 7.14%

      For more information about this group, please visit
      http://groups.yahoo.com/group/groningen-genealogy

      For help with Yahoo! Groups, please visit
      http://help.yahoo.com/help/us/groups/
    • Harm Selling
      Message 2 of 3 , Nov 1, 2002
        De resultaten van de poll zijn duidelijk en de wijziging heb ik zojuist
        aangebracht! Vanaf nu worden antwoorden op een bericht niet meer standaard
        naar de oorspronkelijke verzender gestuurd, maar naar de groep.
        Mijn verzoek is echter om terughoudend te zijn met het plaatsen van
        bedankjes en andere persoonlijke boodschappen in de groep.
        ---
        The results of the poll are clear and now I have made the change! Of today
        replies will not be send to the original sender, but will be send to the group.
        I request you to be reserved to send thanks and other personal messages to
        the group.

        Harm Selling
        h.selling@...

        http://www.genealogiegroningen.nl
      • groningen-genealogy@yahoogroups.com
        Message 3 of 3 , Apr 18 6:41 PM
          The following groningen-genealogy poll is now closed. Here are the
          final results:

          POLL QUESTION: Voorstel om in verband met privacy de volgende grenzen in Groningen-genealogy in te stellen:
          - geboorte: tot 1905
          - huwelijk: tot 1925
          - overlijden: tot 1955

          CHOICES AND RESULTS