Re: Otto TISSING en Aaltje SUNTERNIKLAAS

  • Andre Blundell
    Message 1 of 4 , Nov 30, 2007
      Hartelijk dank Ronn en Nynke voor de gegevens! Een extra 'h' kan blijkbaar wonderen
      doen. Ik had natuurlijk ook even via de bruid kunnen zoeken.
      Ik zal ze toe gaan voegen aan m'n genealogie.

      Vriendelijke groet,
      Andre

      --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "Nynke van den Hooven"
      <nynkevandenhooven@...> wrote:

      > Andr,
      >
      > Het huwelijk van het echtpaar:
      > Gemeente: Groningen
      > >
      > En de emigratiegegevens:
      > Op grond van de namen van de kinderen zou Aaltjes moeder Hilleghien en haar vader
      Jan geheten kunnen hebben.....

      > Maar op http://familytreemaker.genealogy.com/users/f/l/e/Carey-May-Fletcher/
      TREE/0001tree.html (van een nazaat van dit echtpaar) vind je meer informatie over
      Aaltjes afkomst.