Bosscher/Pama

  • Gert J. Bosscher
    Message 1 of 1 , Oct 8, 2002
      Met name voor Jan en Jaap heb ik de mij beschikbare documenten, de koopacte uit 1822, een aanslag grondbelasting uit 1829 en de acte van beklemming uit 1838 maar eens in de PC ingevoerd om ze als bijlage te kunnen rondsturen. Het gaat inderdaad om een beklemming. Met name de aard, kadastrale gegevens, namen en grenzen kunnen wellicht duidelijkheid scheppen over Pama/Oudenbosch cq een bijdrage leveren aan een Boerderijenboek

      Met groet,

      Gert J. Bosscher
      tel: +31 299 652422
      fax: +31 299 653759