Sikke Hazenberg

  • Jan Jaap Hazenberg
    Message 1 of 1 , Nov 2, 2007
      Beste lijstgenoten,

      Weet iemand misschien de geboortedata en -plaatsen van de eerste 3 kinderen van Sikke Hazenberg (kan ik niet vinden op GenLias)?

      Sikke Hazenberg, zoon van Meint Willems Hazenberg en Fenje Klasens Hazekamp, landbouwer te Oldekerk en caféhouder te Niebert, geboren op 27 maart 1862 in Faan en is overleden in in Argentinië. Sikke trouwt op 30 april 1887 in Oldekerk met Engeltje Haack, dochter van Nikel Haack en Tettje Wieringa. Engeltje is geboren op 6 september 1865 in Oldehove en is overleden in Argentinië.

      Uit dit huwelijk:

      1 Meint Hazenberg

      2 Tettje Hazenberg

      3 Nikel Hazenberg

      4 Fenje Hazenberg, geboren op 27 november 1887 in Oldekerk

      5 Aafiena Sieberina (Aafke) Hazenberg, geboren op 30 mei 1895 in Tynaarlo (gem. Vries)

      Met vriendelijke groet,
      Jan Jaap Hazenberg