Bene Alberts x Jantjen Jans, IJhort/De Wijk

  • frederika.devries
    Message 1 of 1 , Aug 1, 2007
      Hallo allemaal,

      Kan iemand mij helpen met mijn volgende probleem?

      Bene Alberts en Jantjen Jans, Echtelieden van IJhorst/De Wijk komen
      op 23 apr. 1737 met attestatie naar Midwolde/Leek. Bene Alberts is in
      1702 te Staphorst geboren.
      Bene/Beene Alberts en Claartie Jannes trouwen in 1746 in Tolbert en
      krijgen 4 kinderen, waarvan er een mijn voorvader is.

      Ik kan er nog steeds niet achter komen of de ene Bene Alberts ook de
      andere is. Ik kan niets vinden van een overlijden van Jantjen Jans of
      haar kinderen; zij had 5 kinderen. Er blijft voor mij een gat van 9
      jaar tussen.
      Ao. 1747 komt met attestatie van de Leek ook Bene Alberts naar
      Tolbert.

      Kan iemand mij helpen? Misschien zijn er nakomelingen van de ene Bene
      Alberts en kan de andere dus niet. Of misschien zijn ze toch dezelfde?

      Met vriendelijke groet,
      Frederika de Vries.