RE: [groningen-genealogy] Tiberius de Baar

  • wouter steensma
    Message 1 of 4 , Jul 30, 2007
      Bedankt Erick, maar deze feiten zijn bekent. Ik ben op zoek naar een levensteken van Tiberius van na zijn verbanning uit Friesland in 1770. Bij de doop van zijn dochter was hij niet aanwezig, ik had gehoopt (en hoop nog steeds) dat hij destijds het ouderlijk nest in Groningen (Rottum, Appingedam) weer heeft opgezocht.
      Vr. groet Wout

      Message 2 of 4 , Sep 18, 2007
        Hallo allemaal, ik zie dat iedereen weer terug is van vakantie dus ik
        stel m'n vraag nog een keer.
        Heeft er iemand, na mei 1770, nog iets vernomen van ds. Tiberius de
        Baar?
        Hij is in 1770 Friesland uitgezet en is vervolgens spoorloos verdwenen.
        Tiberius is 3 dec. 1741 te Rottum gedoopt als zoon van ds. Cornelius
        de Baar en Liefke Eppes Hillenius. Hij had ook nog zes broers en
        zussen dus mogenlijk wordt zijn naam nog ergens in een of andere
        groningse akte genoemd.
        Mvg, Wouter Steensma