Re: Zwiers [was: Sluiskade Martenshoek ]

  • Peter Verhagen
    Message 1 of 4 , Jun 30, 2007
      Sorry, zoon van GERRIT Zwiers natuurlijk.

      Peter
    • klaaspera
      Message 2 of 4 , Jul 1, 2007
        Beste Peter,

        De echte achternaam van Mina/Minnie zal inderdaad wel niet Zwiers zijn
        geweest. Emma moet in Amerika zijn geboren, waar haar ouders al
        woonden. Jouw laatste opmerking snap ik niet helemaal. Is Emma dan een
        dochter van Jan of Gerrit? Ik had begrepen, dat zij een dochter van
        Jan en Mina was.

        Groeten, Klaas

        --- In groningen-genealogy@yahoogroups.com, "Peter Verhagen"