hazenberg

  • atty10951
    Message 1 of 1 , Aug 31, 2002
      Hallo,

      Ik ben nieuw op deze groep. Sinds een jaar of 7 onderzoek ik mijn
      roots in Groningen Westerkwartier en Kollumerland en Achtkarspelen.
      Mijn naam is Atty de Waard en ik stam af van de familie de
      Waard "boven Grijpskerk".

      Een rechte voorouder is Jacob Sytzes de Waard, getrouwd met Tettje
      Sacharias (van Lutkegast). In een trouwakte van hun zoon Jacob
      Sietzes met Matje Roelofs Geut wordt Tettje Sacharias met de
      achternaam "Hazenberg" genoemd.

      Kan iemand in de groep mij verder helpen met het plaatsen van Tettje
      Sacharias in dit geslacht Hazenberg? Wie waren haar ouders
      bijvoorbeeld?

      Nb. Ik woon in het midden van het land en heb een drukke baan en doe
      dus meer aan "internetgenealogie" dan aan daadwerkelijk
      archiefonderzoek.

      Vriendelijke groet,
      Atty
      (geïnteresseerd in onder andere Schuilenga, Schuirenga, de Waard,
      Postma (Grijpskerk), Sytema, Kloosterman, Pol (Grijpskerk))