Re: [groningen-genealogy] Hermann Koops uit Weselte

    Message 1 of 4 , Apr 4, 2007
      Hallo Jan en Nynke,

      Kijk eens aan, dan zijn we het er allemaal over eens. Ik had na
      Nynke's mail al besloten dat zij waarschijnlijk gelijk had, maar jij
      bevestigd dat. Bedankt, beiden.

      At 12:10 AM 4/5/2007, you wrote:
      >Hallo Henny,
      >
      >Het toeval wil dat ik gisteren een Gedcom-bestand gekregen van het
      >geslacht Westen, oorsponkelijk uit Oude Pekela.
      >
      >Hierin staat:
      >Hermann Koop, geboren 27-07-1816 te Werlte, overleden 19-03-1871 te
      >Musselkanaal, getrouwd in 1839 met Anna Margaritha Westen, geboren
      >03-10-1814 te Oude Pekela, overleden 28-04-1874 te Onstwedde.
      >
      >Met vriendelijke groet,
      >Jan Schimmel
      >Website: http://www.xs4all.nl/~toby48/

      >Yahoo! Groups Links

      http://www.hendrick-hamel.henny-savenije.pe.kr (in English) Feel free
      to discover Korea with Hendrick Hamel (1653-1666)
      http://www.vos.henny-savenije.pe.kr Frits Vos Article about Witsen
      and Eibokken and his first Korean-Dutch dictionary
      http://www.cartography.henny-savenije.pe.kr (in English) Korea
      through Western Cartographic eyes
      http://www.henny-savenije.pe.kr/bboard Bulletin board for Korean studies