Briop

  • a.a. van deelen
    Message 1 of 2 , Aug 9 1:27 PM
      Hallo Vera,
      Zij moeten alles weten over hoe het is gegaan met een militair, zeker als hij in diensttijd is overleden.
      Harry van Deelen

      http://www.bims.mindef.nl/daric/organisatie/briop.html

    • Vera
      Message 2 of 2 , Aug 9 1:50 PM
        Nou da's een goeie,daar kom ik net vandaan,heb een mailtje gestuurd en hopenlijk kom ik dan een stukje verder!
        Dankjewel voor het sturen van de link!

        groetjes Vera
        Zij moeten alles weten over hoe het is gegaan met een militair, zeker als hij in diensttijd is overleden.
        Harry van Deelen

        http://www.bims.mindef.nl/daric/organisatie/briop.html

        Yahoo! Groups Sponsor