Temme Onnes en Aaltje Luitjens

  • Fr@ns Krom
    Message 1 of 1 , Apr 1, 2007
      Beste groepsgenoten,

      Wie weet er meer over onderstaand echtpaar ? Wie zijn hun ouders ? Hebben zij meer kinderen, evt met een andere achternaam dan Wiersema ?

      1. Temme Onnes and Aaltje Luitjens.

      More About Temme Onnes:
      Religion: Ned. Hervormd

      Children of Temme Onnes and Aaltje Luitjens are:
      + 2 i. Onne Temmes Wiersema, christening: 12-6-1791, Noordhorn and died 14-6-1875 Niezijl. He married Frouktje Gerrits Ferwerda 17-6-1824 in Oldehove, daughter of Gerrit Ferwerda and Sike Sijtses. She was born 20-5-1793 in Stiens, and died 25-4-1869 in Niezijl.
      3 ii. Ida Temmes Wiersema. She married Kornelis Klasens Hoeksema.
      Bedankt voor de hulp.
      Frans Krom

      website: www.familiewiersema.nl
      Inmiddels zijn er 2.167 verschillende bezoekers op mijn website geweest. Bijna 4.000 Wiersema's in mijn bestand.
      Alles is welkom met betrekking tot de navolgende familienamen : Dijksterhuis(Gr); Gezelle-Meerburg(ZH); Klooster(NH); Krom(NH-ZH); Laribeij(Fr); Laribij(Fr); de Leeuw(Gld); Meerburg(ZH); Meerburg-Snarenberg(ZH); Overmeer(ZH); Post(Gr); Teunen(NH); Theunen(NH), Thöne(Grebenstein Dld); Wiersema(NLD;VS;CAN;AUS;MEX); Wiersum(Gr); Wier(d)sma (Fr).