Virus

  • F.Beijert
    Message 1 of 2 , Jul 1 6:54 AM
      Beste mensen,

      Hoewel ik net een nieuwe computer heb en gisteren een nieuwe virusscanner heb geinstalleerd, heb ik vanmorgen een virus opgelopen en hoop ik op tijd te zijn OM U ALLEN TE WAARSCHUWEN, GEEN MAIL/ATTACHEMENTS (BIJLAGEN) van Ien Beijert-Starreveld te openen.

      Met verontschuldigingen voor de overlast

      Ien Beijert-Starreveld
      fedde.beijert@...

      Doet genealogisch onderzoek naar de volgende familienamen: Beijert, Beyert, Medema, Trap, Hoven, Letteboer, Douwsma en Wilschut