Koekoek - Harms

  • tette65
    Message 1 of 1 , Jun 12, 2002
      Hallo medespeurders,

      aangezien mijn familie voornamelijk uit Friesland stamt, ben ik al
      langer lid van de Friesland-group. Daarbij gaat mijn interesse uit
      naar voorouders van Hofstra en - van mijn moeders kant - Wouwenaar.

      In de "Hofstra" stamboom ben ik tegengekomen:

      Willem Jans Koekoek, geb. 1787 in Nuis/Marum, overl. 28.6.1832 in
      Opsterland/Fr.

      Zijn ouders waren:

      Jan Willem Koekoek, data onbekend, getrouwd ? ? met Anke Harms, geb.
      ?, overl. 23.12.1812 in Marum.

      Heeft iemand meer informatie over de families Koekoek en Harms ?

      vriendelijke groeten

      Tette Hofstra