Helder & Bakema

  • julhel26
    Message 1 of 4 , Aug 2 9:28 AM
      Waarde Groningen lijstgenoten,

      Zojuist heb ik mijn webpage met Helder en Bakema uit (oorspronkelijk)
      het Marne gebied vernieuwd. Komt dat zien! Groeten.
    • Menne Glas
      Message 2 of 4 , Aug 2 9:31 AM
        Jul?
        Malle naam, Menne

        2006/8/2, julhel26 <whelder@...>:

        > Waarde Groningen lijstgenoten,
        >
        > Zojuist heb ik mijn webpage met Helder en Bakema uit (oorspronkelijk)
        > het Marne gebied vernieuwd. Komt dat zien! Groeten.

      • Willem Helder
        Message 3 of 4 , Aug 2 10:39 AM
          Waarde Lijstgenoten,

          In mijn vorige bericht vergat ik de URL van al die Helders en Bakema's te vermelden. Het
          gaat dus om de hieronder vermelde gegevens. De groeten van,
          Willem Helder
          Soembastraat 59
          1782 SM, den Helder
          tel. 0223 617870
          e-mail: whelder@...
        • Willem Helder
          Message 4 of 4 , Aug 2 10:42 AM
            Sorry Menne,
            Ik vergat mijn naam en adres te vermelden bij het bericht over de update van Helder en
            Bakema. Groeten van,
            Willem Helder
            Soembastraat 59
            1782 SM, den Helder