Welkom, en ff voorstellen

  • fokke.zwaan@wxs.nl
    Message 1 of 2 , Nov 17, 2000
      Beste lijstgenoten,

      Welkom op deze Groningen lijst. Het is nog wat stilletjes, hopelijk
      komt daar snel verandering in.

      Ik vind de e-groups een heel nuttig hulpmiddel bij mijn hobby
      stamboomkunde, en ben zelf lid van diverse van dit soort lijsten.
      Omdat er bij mijn weten nog geen e-group voor Groningen bestond heb
      ik hem zelf maar opgericht.

      Ik houd mij bezig met verschillende families, voor het Groningse is
      dat o.a. een familie Bulthuis uit Stitswerd. Voor een genealogie en
      een kwartierstaat hiervan verwijs ik graag naar mijn homepage:

      http://home.wxs.nl/~fokke.zwaan

      Met vriendelijke groet,

      Fokke Zwaan
      fokke.zwaan@...
    • sietze elsinga
      Message 2 of 2 , Nov 17, 2000
        --- In groningen-genealogy@egroups.com, fokke.zwaan@w... wrote:
> [...]
        > dat o.a. een familie Bulthuis uit Stitswerd. Voor een genealogie en
        > een kwartierstaat hiervan verwijs ik graag naar mijn homepage:

        Hallo Fokke,

        Prima initiatief. bericht gelezen in de Friesland groep, heb me
        gelijk hier ook maar aangemeld.

        Met vriendelijke groeten,
        Sietze Elsinga
        mailto:sietze.elsinga@... or