Re: [groningen-genealogy] Merkwaardige zaken

  • Anne Beukema
    Message 1 of 37 , Jul 1, 2006
      >>>nog meer lachuh. >>>

      Het lachen vergaat je wel ... ha, ha. Gisteravond zonder commentaar door mij gemeld. Omdat er toch enkele reacties kwamen heb ik nog even gekeken. Het is compleet nonsens. In Ninety-first Generation ook al Adam en Eva, en her en der zie je mensen in een generatie die meer dan 1000 jaar uiteen geboren zouden zijn. Het lijkt me niet de moeite waard hier verder aandacht aan te besteden. De kern van de afstammingslijn is dezelfde als ook door enkele andere 'Groningers' op internet gepresenteerd, n.l. Kranenborg? (Reender Reenders), Kadijk, en Quant (David Willem Oudman), en zal verder (onzorgvuldig) aangekleed zijn aan de hand van wel zeer obscure bronnen. Groeten, Anne Beukema

      Grappig nog
      6969932778013384092826992640. Aodhan Glas van Ierland
      935488541777684766530580049213521920. Eimhear Glas
      957940266780349200927313970394646446080. Gaodhal Glas

    • Moderator
      Message 37 of 37 , Jul 1, 2006
        Hallo allemaal,

        Graag deze off-topic discussie beƫindigen zodat we ons weer kunnen gaan richten op de Groningse genealogie.

        Harm Selling
        Moderator Groningen-genealogy