Re: [groningen-genealogy] Merkwaardige zaken

  • Erick Staal
    Message 1 of 37 , Jun 30, 2006
      Van die 'N.N. Blabla x N.N. Blieblie' huwelijken heb ik wel eens gezien
      wanneer eea van wapenborden wordt overgenomen. In oudere jaargangen van de
      Nederlandsche Leeuw vind je dit soort constructies regelmatig...
      Overigens een tricky business omdat men destijds een 'niet-ebenburtige'
      generatie wel eens wilde 'vergeten' op het wapenbord op te nemen.
      (om over het 'tricky' zijn van de afstamming van Adam en Eva nog maar helemaal
      te zwijgen).

      Erick

    • Moderator
      Message 37 of 37 , Jul 1, 2006
        Hallo allemaal,

        Graag deze off-topic discussie beƫindigen zodat we ons weer kunnen gaan richten op de Groningse genealogie.

        Harm Selling
        Moderator Groningen-genealogy